reede, 4. detsember 2015

Veel on lootust!

Tere jälle! Ootamatult palju on siia põhjust olnud juba kirjutada. Iseenest on see hea, sest kui inimestel on midagi lugeda ja selle üle mõelda, siis on selle blogi eesmärk täidetud. Igatahes, tahtsin ma teiega jagada ühte blogi lugeja kirja. Kiri oli järgnev:

Hei oh! Lugesin su blogi (veits äge! :D ). Sellel sõnumil pole väga mingit mõtet, seega, kui sul "meh might as well" tunne võid lugeda. Olen proovinud septembrist järjest rohkem alkoholist eemale hoiduda, sest mul võib olla kalduvus liiga palju juua. (jah joodik on vist õige sõna). Ei oska juua lihtsalt. Septembrist olen proovinud tagasi tõmmata, aga üsna rahulikult. Minimaalsed uues kohas tuttavatega "see on tõesti hea siider"-proovimised on esinenud paaril korral. Tundub, et teatud vabadusel on praegu hea mõte, sest ei tekki erilist tahet juua. Kui aga absoluutse keelu peale panen, tuleb kiusatus viilida (miks alaealisena oli lõbus juua). Selle tõttu kardan veidi uuesti "jah, ma ei joo enam üldse" teekonda ette võtta. Eks näis. Ehk peagi julgen isegi Juvente kohta rohkem uurida.

Kainena on purjus sõpradega väga äge väljas käia. "Miks sa ei joo" "Siin on sulle jook" jne on täiesti tavaline. Kõige lõbusam on siis, kui purjus sõbrad arvavad, et ma olen midagi tarvitanud. Veidi imelik tunne tuleb selle peale, sest olen üsna tavalises olekus enda meelest. Aitäh tuleb selle peale öelda vist grin emoticon

Äge blogi ja ootan uusi postitusi smile emoticon


See kiri tegi minu päeva lihtsalt nii palju paremaks! Mul meeldib, et kirja autor julges oma arvamuse välja öelda ning andis palju lootust juurde, et on inimesi kes tahavd olla mõõdukad või isegi karsked. See andis lootust et liikumine millega tegelema ei ole mõttetu ning et töötame õige asja nimel!
Ma olen kogenud ka ise seda vapustavat tunnet, kui näiteks tantsid täiest hingest tantsupõrandal ja tullakse juurde ning öeldakse midagi stiillis" Wow, väga hästi paned, et mida sa küll joonud oled" ning siis näed imestust nende näol, kui ütled et ma olen karske, siis saad teise "wow" veel. Seega super ja ma olen ülitänulik kirja kirjutanud isikule!
Pilt 1. Tunneli lõpus on veel valgust!
Lõpetuseks veel üks lauluke : The White Stripes - Seven Nation Army Kainet pead kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar