Teisipäev, 4. juuni 2019

Kas Klubi Tartu Maraton astus ämbrisse, ehk miks pole alati hea kui su (spordi)ürituse (suur)toetajaks on alkohoolsete jookide tootja?

Lühidalt: Klubi Tartu Maraton unustas 17. aastase võitja ette ürituse suurtoetaja A. Le Coq (alkoholiga) õllekastid ja tähistamiseks mõeldud toetaja Terra Serena (alkoholiga) vahuveinid ning vaikis selle apsaka maha (kui tähelepanu juhiti).

26. mai, 2019 toimus Tartus ja selle ümbruses 38. Tartu Rattaralli. Selle võitis 17-aastane Gleb Karpenko. Uhke tulemus, alles väga noorelt mehelt, respekt ja au talle. Korraldajad aga unustasid  alaealise võitja auhinnapoodiumile auhinnaks olnud suurtoetaja A. Le Coq õllekastid ja lille autasustamisel toetaja Terra Serena vahuveinid. Pildid sellest olid ilusti olemas ka ürituse Facebooki galeriis, seda hetkeni, kuni uurisin pildi kommentaariumis, kas on tegu alkoholivabade toodetega. Pärast seda võeti Facebookist pildid maha meeste autasustamisest. Nüüdseks on seal pildid vaid pressikonverentsist, välisvõitjast ja naiste autasustamisest. Kahjuks läks apsakas nii kalliks maksma, et isegi üritust kokku võtvas videost jäeti meeste autasustamine välja.
Joonis 1: Ekraanitõmmis ürituse täispikast youtube-i videost: lilleautasustamine. 

Samas on eelkõneldud pildid kenasti nähtavad sportfoto.com keskkonnas ja lilleautasustamine on nähtav ürituse täispikas videos. Seekord ei pidanud paika Märt Avandi laulusõnad Koit Toome videos: "Ja sponsor klipist välja juba ei jää!" Korraldajal näidatavaid materjale sotsiaalmeedias piirata päris palju ning loodan, et see oli neile kui ka teistele sarnaste ürituste korraldajatele vajalik õppetund.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar